+38 (044) 333 72 61

Умови оплати, доставки та повернення товару

СПОСОБИ ОПЛАТИ:
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через кошик.- Оплата при отриманні.
ДОСТАВКА ТА ПОВЕРНЕННЯМи доставляємо замовлення по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій).
Відправка замовлення
Замовлення, оформлені до 15:00 відправляються в день замовлення. Номер товаро-транспортної накладної (ТТН) ви отримаєте на ваш контактний номер телефону, який вказаний при оформленні, відразу після відправки. Замовлення оформлені після 15:00, відправляються на наступний робочий день.
Доставка замовлення
Доставка - здійснюється або службою доставки rebar.com.ua або перевізником "Нова пошта".
ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ:
Не пізніше 1-шої доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-шої доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
Клієнт має право на повернення оплати, якщо Продавець не зміг виконати свої зобов'язання по доставці товару Клієнту
1. Загальні положення
Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти і оплатити товар.Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.
2. Оформлення замовлення
Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.Замовлення Клієнта може бути оформлено в Інтернет-магазині.Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату доставки Товара Клієнту.Якщо Клієнтом оформлене Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде відсутня кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право видалити даний Товар із Замовлення.Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару.Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-их доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.3. Визначення, що використовуються
Інтернет-магазин - сайт який має адресу в мережі Інтернет.
Товар - продукція, представлена для продажу в інтернет-магазині.
Клієнт - фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення.
Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.
Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо у вас змінилися плани ви можете просто повернути товар. У момент отримання товару в службі доставки або у кур'єра без додаткових зобов'язань Після отримання товару, але до закінчення 14-денного терміну товар не має пошкоджень, без слідів будь-якого використання, як по призначенню.
Щоб розпочати процедуру повернення, вам доведеться лише зв'язатися з нашою Службою підтримки, будь-яким зручним для вас способом: телефоном, email, мессенджером у Facebook.
Служба підтримки клієнтів
Ви можете поставити будь-яке запитання, пов'язане з товарами Інтернет-магазину rebar.com.ua, умовами доставки замовлень їх оплати або можливості повернення товарів та строки, за допомогою двох каналів підтримки клієнтів.У робочі дні - по телефону, і в будь-який день на нашій сторінці в Facebook або Instagram, написавши повідомлення.
Графік роботи служби підтримки: За телефоном: +38 (044) 333 64 75+38 (067) 414 66 76 (пн-пт 9:00 - 18:00) Facebook Messenger: Написати (пн-нд 10:00 - 22:00)